Sunday, September 27, 2009

Tunnustus X 10

Riituli muisti tällaisella ja tähän liittyy 10 tunnustusta itsestäni, auts! Yritetään...
1. Olen pitkä, joskus jopa mitattu 178 cm.
2. Hiukseni ovat ruskeat, joissa on punaisia raitoja.
3. Silmäni ovat siniset, käytän silmälaseja, mutta tarkkaa hommaa tehdessä huomaan katsovani
lasien yläpuolelta.
4. Täytin kesäkuun lopulla tasavuosia.
5. Puolet elämästäni olen sairastanut nivelreumaa.
6. Olen ollut kaksi vuotta työkyvyttömyyseläkkeellä ja saman ajan askarrellut.
7. Ikinä ei ole ollut näin kiirettä.
8. Olen kahden asunnon loukussa, asumme vapaa-ajat "maalla".
9. Jollen askartele, kokkaa tai leivo niin olen pihalla, metsässä tai järvellä.
10. Viime aikoina olen innostunut karaokesta.
Hi-hii seuraavat tunnustukset saa luetella Carola;-))m

No comments: